Doświadczanie stało się nowym narzędziem marketingowym, wykorzystującym reakcje naszego organizmu i budującym relacje z przedmiotem lub usługą.

„Undiscovered - stories about experience” to wydarzenie odkrywające niewypowiedziane historie wokół doświadczania. To podróż między potrzebą, sprzedażą, relacjami i etyką.

Interdyscyplinarna konferencja jest trzyletnim projektem współtworzonym z ekspertami z całego świata. Wydarzenie ma na celu stworzenie areny do wymiany wiedzy, poglądów i dyskusji nad wyzwaniami stawianymi przed nowym nurtem.
W ramach projektu poruszane będą zagadnienia między innymi z pogranicza technologii, wzornictwa, zrównoważonego rozwoju, socjologii, medycyny, sztuki i sportów ekstremalnych.
Doświadczanie stało się nowym narzędziem marketingowym, wykorzystującym reakcje naszego organizmu i budującym relacje z przedmiotem lub usługą.

„Undiscovered - stories about experience” to wydarzenie odkrywające niewypowiedziane historie wokół doświadczania. To podróż między potrzebą, sprzedażą, relacjami i etyką.

Interdyscyplinarna konferencja jest trzyletnim projektem współtworzonym z ekspertami z całego świata. Wydarzenie ma na celu stworzenie areny do wymiany wiedzy, poglądów i dyskusji nad wyzwaniami stawianymi przed nowym nurtem.
W ramach projektu poruszane będą zagadnienia między innymi z pogranicza technologii, wzornictwa, zrównoważonego rozwoju, socjologii, medycyny, sztuki i sportów ekstremalnych.
W Content Story wierzymy, że w kreatywności, świadomym projektowaniu oraz wysokiej jakości przekazywanych informacji tkwi siła, umożliwiająca zmiany społeczne i pozytywne przeobrażanie rzeczywistości.

Głównym zadaniem powołanej z końcem 2017 roku fundacji jest działanie projektowe na pograniczu designu, sztuki, technologii, mody, nauki i user experience.
By móc rozwiązywać złożone problemy potrzebujemy analizy otaczającego nas świata, świeżych pomysłów, alternatywnych punktów widzenia, innowacyjnych strategii i prowokacyjnych myśli tworzonych we współpracy z ekspertami w swoich dziedzinach.

Dotychczas zrealizowaliśmy dwa projekty: wystawę BODY w ramach Europejskiej Stolicy Kultury 2016 oraz wystawę OVERLOAD w ramach festiwalu Gdynia Design Days 2018. Kolejne wydarzenie, którym jest konferencja na temat szeroko pojętego „experience” oraz projektowania doświadczeń obędzie się jesienią 2019 roku w Warszawie.
W Content Story wierzymy, że w kreatywności, świadomym projektowaniu oraz wysokiej jakości przekazywanych informacji tkwi siła, umożliwiająca zmiany społeczne i pozytywne przeobrażanie rzeczywistości.

Głównym zadaniem powołanej z końcem 2017 roku fundacji jest działanie projektowe na pograniczu designu, sztuki, technologii, mody, nauki i user experience.
By móc rozwiązywać złożone problemy potrzebujemy analizy otaczającego nas świata, świeżych pomysłów, alternatywnych punktów widzenia, innowacyjnych strategii i prowokacyjnych myśli tworzonych we współpracy z ekspertami w swoich dziedzinach.

Dotychczas zrealizowaliśmy dwa projekty: wystawę BODY w ramach Europejskiej Stolicy Kultury 2016 oraz wystawę OVERLOAD w ramach festiwalu Gdynia Design Days 2018. Kolejne wydarzenie, którym jest konferencja na temat szeroko pojętego „experience” oraz projektowania doświadczeń obędzie się jesienią 2019 roku w Warszawie.

ZESPÓŁ